• خانه
  • اخبار و اطلاعیه ها
  • اخبار
  • بیانیه انجمن مدیریت راهبردی ایران در ارتباط با حضور و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری انقلاب اسلامی ایران سال 1400

بیانیه انجمن مدیریت راهبردی ایران در ارتباط با حضور و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری انقلاب اسلامی ایران سال 1400

 

  • انتخابات روز سرنوشت‌سازي است. سهل‌انگاري نكنید و به پاي صندوق‌ها بروید (بیانات امام خمینی (ره) در دیدار دانشجویان هنر شیراز؛ سوم دی 58)
  • اینجانب از ملت شریف ایران تقاضا مي‌كنم در این امر مهم حیاتي، سستي و بي‌تفاوتي از خود نشان ندهند ‏( پیام امام خمینی (ره) به ملت ایران؛ 14 دی 58)
  • انتخابات، مساله بسیار مهم و اساسی و تعیین‌كننده‌ای است (بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در دیدار اعضاي هیأت نظارت بر انتخابات شوراي نگهبان؛ 14 بهمن 74.
  • انتخابات یكي از میدان‌هاي مهم همبستگي است و می‌تواند عرصۀ ظهور و بروز وحدت، عقلانیت و شعور ملی باشد (بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رؤسای سه قوه و دیگر مسئولان و كارگزاران كشور؛ 21 مهر 86).
  • یك مساله‌ مهم درباره‌ انتخابات، حضور حدّاكثري است هرچه جمعیّت بیشتر در انتخابات شركت كند، استحكام نظام و اعتبار كشور بالاتر خواهد رفت (بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در دیدار ائمه جمعه سراسر كشور 14 دی 94).

 

 

انتخابات، شاخص و عَلم نظام جمهوري اسلامي است. یك حق است و یك وظیفه. تزریق خون تازه است در كالبد نظام جمهوری اسلامی؛ تجدید قوا و تجدید نیرو برای ملّت است و بیمۀ نظام. مظهر هر سه باوري است كه در امام (ره) وجود داشت؛ مظهر خداباوري، مظهر مردم‌باوري و مظهر خودباوري.

مظهر خداباوري است، چون تكلیف است. تكلیف است كه در سرنوشت كشور دخالت كنیم؛

مظهر مردم‌باوري است، چون انتخابات مظهر ارادۀ آحاد مردم است؛ مردمند كه مسئولان كشور را به این وسیله انتخاب می‌كنند.

مظهر خودباوري است، چون هر كسي كه رأي در صندوق مي‌اندازد، احساس می‌كند كه به سهم خود در سرنوشت كشور دخالت كرده است،

 

در واقع انتخابات به مثابۀ بیعتی تازه‌ است با هدف‌های عالی انقلاب، لذا برای همۀ‌ مردم فریضه می‌شود كه در این حادثه بزرگ شركت نمایند. چراکه ما ملت ایران اسلامی به خوبی آگاهیم كه حضورمان در صحنه‌های اساسی و حیاتی كشور، اسلام، انقلاب، عزت، شرف و آبروی مان را در دنیا حفظ كرده است و ادامه حضور جدی و فداكارانه مان در صحنه‌های گوناگون، هر دشمن بدخواهی را در صدمه‌زدن به تداوم انقلاب اسلامی و سازندگی كشور ناكام خواهد گذاشت.

 

بنابراین انجمن مدیریت راهبردی ایران اعلام می‌دارد همراه ملت هوشیار ایران، برخلاف خواست دشمن، امسال فعال‌تر از همیشه، پر شورتر از همیشه و با درک و آگاهی تمام، در پای صندوق‌های رأی حضور خواهد یافت چرا كه انتخابات را وسیله‌ای برای افزایش آبرو و عزت ملی و شاخص‌های رشد ملی یافته است.

 

 

انجمن مدیریت راهبردی ایران

خردادماه یک هزار و چهارصد

  • Hits: 1246

تمامی حقوق متعلق به انجمن مدیریت راهبردی(استراتژیک) ایران است.

تماس با انجمن   درباره ما    راهنما   ثبت شکایات    نشریه مطالعات مدیریت راهبردی