کارگاه آموزشی برندینگ در انجمن های علمی

ثبت نام

کمیسیون انجمن های علمی کشور با همکاری انجمن مدیریت راهبردی ایران برگزار می کند.

معرفی دوره

عنوان دوره: برندینگ در انجمن های علمی


سرفصل ها:

  • نقش برندینگ در ارزش آفرینی و توسعه فعالیت های انجمن های علمی
  • آشنایی با مفهوم برند، برندینگ و برندسازی (Branding)
  • ترسیم و تحلیل نقشه ذینفعان در برندسازی
    (Stakeholder Map)
  • ارزش ویژه، هویت، شخصیت ، تجربه و DNA برند
  • اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری (Brand Building)

  • استراتژی ها، تاکتیک ها و تکنیک های برندسازی

  • تدوین و اجرای کمپین های رسانه ای معرفی برند
    (Brand Intriduction)

  • ثبت برند چرا و چگونه ؟

اطلاعات و نحوه برگزاری

  • به انجمن های شرکت کننده، امتیاز عملکرد سالیانه اعطا می شود.
  • به شرکت کنندگان گواهینامه رسمی مشترک از سوی کمیسیون انجمن های علمی کشور و انجمن مدیریت راهبردی ایران اعطا می شود.

  • تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۱۲ تیر ماه ۹۹
  • محل برگزاری: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (بصورت آنلاین)

معرفی استاد

ورود به سامانه

دکتر محمد آزادی

تمامی حقوق متعلق به انجمن مدیریت راهبردی(استراتژیک) ایران است.

تماس با انجمن   درباره ما    راهنما   ثبت شکایات    نشریه مطالعات مدیریت راهبردی