کارگاه آموزشی برندینگ در انجمن های علمی

ثبت نام

کمیسیون انجمن های علمی کشور با همکاری انجمن مدیریت راهبردی ایران برگزار می کند.

معرفی دوره

عنوان دوره: برندینگ در انجمن های علمی


سرفصل ها:

  • نقش برندینگ در ارزش آفرینی و توسعه فعالیت های انجمن های علمی
  • آشنایی با مفهوم برند، برندینگ و برندسازی (Branding)
  • ترسیم و تحلیل نقشه ذینفعان در برندسازی
    (Stakeholder Map)
  • ارزش ویژه، هویت، شخصیت ، تجربه و DNA برند
  • اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری (Brand Building)

  • استراتژی ها، تاکتیک ها و تکنیک های برندسازی

  • تدوین و اجرای کمپین های رسانه ای معرفی برند
    (Brand Intriduction)

  • ثبت برند چرا و چگونه ؟

اطلاعات و نحوه برگزاری

  • به انجمن های شرکت کننده، امتیاز عملکرد سالیانه اعطا می شود.
  • به شرکت کنندگان گواهینامه رسمی مشترک از سوی کمیسیون انجمن های علمی کشور و انجمن مدیریت راهبردی ایران اعطا می شود.

  • تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه ۹۹- دوشنبه ۳ شهریور ماه ۹۹   ساعت ۱۶ الی ۲۰
  • محل برگزاری: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (بصورت آنلاین)

معرفی استاد

دکتر محمد آزادی

تمامی حقوق متعلق به انجمن مدیریت راهبردی(استراتژیک) ایران است.

تماس با انجمن   درباره ما    راهنما   ثبت شکایات    نشریه مطالعات مدیریت راهبردی