کارگاه آموزشی مدیریت فناوری اطلاعات در انجمن های علمی

ثبت نام

کمیسیون انجمن های علمی کشور با همکاری انجمن مدیریت راهبردی ایران برگزار می کند.

معرفی دوره

عنوان دوره: مدیریت فناوری اطلاعات در انجمن های علمی


سرفصل ها:

  • راهکارهای آنلاین در توسعه انجمن ها
    • معرفی کلیه ابزارهای بازاریابی اینترنتی
    • نقش هر یک از ابزارهای بازاریابی اینترنتی در انجمن­ها
    • ایجاد رابطه پایدار و موثر با اعضای انجمن از طریق فضای آنلاین
    • تجاری­سازی کارکردهای انجمن با استفاده از بازاریابی اینترنتی
  • طراحی وب سایت
    • معرفی ویژگی­های وبسایت استاندارد
    • مفاهیم کلیدی در راه­اندازی وبسایت
    • معرفی پلتفرم­های راه­اندازی وبسایت
    • روش­های پایش عملکرد یک وبسایت با رویکرد مدیریتی
  • موتورهای جستجو
    • 4 گام تا رسیدن به رتبه های برتر گوگل
    • اضافه شدن به نقشه گوگل به منظور بهتر پیدا شدن
    • تبلیغ در گوگل به عنوان ابزاری کارآمد در تبلیغات نوین
  • شبکه اجتماعی
    • معرفی کلیدی­ترین شبکه های اجتماعی با تاکید بر لینکدین و اینستاگرام
    • نقش تولید محتوا در موفقیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی
    • نقش اینفلوئنسرها در شبکه های اجتماعی

اطلاعات و نحوه برگزاری

  • به انجمن های شرکت کننده، امتیاز عملکرد سالیانه اعطا می شود.
  • به شرکت کنندگان گواهینامه رسمی مشترک از سوی کمیسیون انجمن های علمی کشور و انجمن مدیریت راهبردی ایران اعطا می شود.

  • تاریخ برگزاری: پنج شنبه ۱۹ تیرماه ۹۹
  • محل برگزاری: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (بصورت آنلاین)

معرفی استاد

ورود به سامانه

دکتر سید حمیدرضا عظیمی

تمامی حقوق متعلق به انجمن مدیریت راهبردی(استراتژیک) ایران است.

تماس با انجمن   درباره ما    راهنما   ثبت شکایات    نشریه مطالعات مدیریت راهبردی